Az Eurosport lesz az olimpia otthona Európában

shadow

2017. január 1-jén hivatalosan is megkezdődött a Discovery Communications és a Nemzetközi Olimpiai Bizottság együttműködése. Az olimpiai öt karika és az új márkaidentitás az Eurosport minden képernyőjén és platformján megjelenik.

Újévkor kezdetét vette az Eurosport nagyszabású utazása: a csatorna ettől kezdve hivatalosan is az olimpiai játékok európai otthona. Az Eurosport olimpiai logója új korszakot jelent az európai sportesemények első számú csatornájának és a világ legnagyobb sporteseményének is.

Az Eurosportot és az öt karikát tartalmazó logó két legendás márkát kapcsol össze, és vizuálisan is megjeleníti a kimagasló sportteljesítményt és a világ összes sportemberének álmát egyszerre megtestesítő győztes dobogót.

Az új logó az Eurosport képernyőin, az Eurosport Playeren, az Eurosport.com-on és a közösségi felületeken a FIS síugró világkupa legendás Négysáncversenye előtt mutatkozott be. Az esemény része annak a több száz órányi élő télisport-közvetítésnek, amely a versenyzők útjának minden lépését végigkíséri a 2018-as pjongcsangi téli olimpiáig.

Az Eurosport ekkor mutatta be Számtalan út, egyetlen cél című új olimpiai szpotját is. A kisfilm két sportoló útját mutatja be a gyerekkortól a versenyig, az elkötelezettséget és az akadályok legyőzését – mindazt, ami nélkülözhetetlen az olimpikonná váláshoz.

Az olimpia otthonaként az Eurosport Európa-szerte milliók számára teszi elérhetővé a tökéletes olimpiai élményt. Az olimpián minden másodperc számít, és az Eurosport gondoskodik róla, hogy a sportrajongók egyetlen pillanatot se mulasszanak el,

JB Perrette (President, CEO, Discovery Networks International): „A Discovery küldetése harminc éve az, hogy inspirálja az embereket világszerte. Rendkívül izgalmas, hogy az olimpia európai otthonaként az egyik legnagyobb globális márka partnerei lehetünk. Most indulunk el az úton, hogy újrafogalmazzuk az olimpia élményét, és minden eddiginél több embert érjünk el, minden eddiginél több képernyőn.”

Peter Hutton (Eurosport CEO): „Büszkék vagyunk arra, hogy az Eurosporton nagy hagyománya van egész évben a téli és nyári olimpiai sportágak közvetítésének. Izgatottan várjuk, hogy az olimpiai játékok otthonaként ezen az úton a csúcsra érjünk. Már javában folyik a tervezés, Bernie Ross bevonásával – aki az olimpiai játékok produkciós csapatát vezeti – aktívan készülünk az Eurosport első olimpiai közvetítésére 2018-ban."

Eurosport

A Nemzetközi Olimpiai Bizottság 2015 júniusában jelentette be, hogy 2018 és 2024 között a Discovery Communications és az Eurosport rendelkezik az olimpiai játékok exkluzív multimédiás jogaival ötven országban.

Az Eurosport, az európai sportrajongók első számú választása, a legnagyobb sporteseményeken keresztül köti össze a rajongókat és a sportolókat. Az olimpiai játékok európai otthonaként az Eurosport minden eddiginél több ember számára kínálja az olimpia élményét, minden eddiginél több képernyőn, és az egész éves történetmesélés révén a nézőkhöz közelebb hozza a helyi hősöket. A kerékpársportok, a Grand Slam tenisztornák és a téli sportok otthonaként az Eurosport 1 és Eurosport 2 csatornák összesen 236 kumulatív előfizetőt érnek el Európa, a csendes-óceáni térség, Afrika és a Közel-Kelet 94 országában.

Az Eurosport.com az európai kontinens első számú sporthonlapja, havonta több mint 14,5 millió egyedi felhasználóval. Az Eurosport Player teljes körű hozzáférést kínál a legnagyobb sporteseményekhez bármilyen eszközön, bármikor, összesen 52 országban. Az Eurosport Event a nemzetközi sportesemények promóciójának és menedzselésének specialistája.

További információ: corporate.eurosport.com

Discovery Communications

A Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) összesen 3 milliárd előfizetőt ér el 220 országban és területen. A Discovery minőségi tartalmakkal elégíti ki a kíváncsiságot, szórakoztatja és inspirálja nézőit, olyan globális márkákon keresztül, mint a Discovery Channel, a TLC, az Investigation Discovery, az Animal Planet, a Science és a Turbo/Velocity, az Amerikai Egyesült Államokban az OWN: Oprah Winfrey Network, illetve a Discovery Digital Networks portfóliója a Seeker-rel és SourceFed-del. A Discovery tulajdona az Eurosport, a prémium sportesemények vezető pánregionális szolgáltatója Európában és a csendes-óceáni térségben. A Discovery – a Discovery Education márkán keresztül – emellett vezető az oktatási anyagok és iskoláknak nyújtott szolgáltatások területén, olyan díjnyertes termékekkel, mint a K-12 digitális szövegkönyv.

További információ: www.discoverycommunications.com

Eurosport szpot

Az Eurosport szpotja erre a linkre kattintva nézhető meg.